I'm Back !

Tjena !

Någon som saknat mig? hehe, jag har haft ett litet bloggupphåll sen Gotland . Jag har inte haft tid helt enkelt :P Just nu ser min vardag ut som såhär:

06.00 - Uppstigning !

06.30 - Ännu ett försök till en uppstigning . .

07.00 - Jobbet börjar !

15.30 - Jobbet slutar :D

15.45 - Träning !

17.30 - Hemma ;)

Väl hemma så blir det att hjälpa till, så man har ju fullt upp :D Sånt man får ta nu när man är vuxen ;)

Eftersom jag är igång hela dagen så har jag inte haft ork till att blogga..  Så det har bara blivit såhär :P Men nu ska jag bättra mig, LOVAR !

Men nu vet ni hur mina dagar ser ut, så om jag inte är så duktig på att blogga vet ni varför ;) Hoppas det kommer gå i Lumpen !

Ha det gott alla godingar !

// Mr. O

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har saknat dig i massor ;) <3

2009-07-03 @ 15:17:11
URL: http://hannaaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0