Är man busig eller ? ;)

Tjena tjena!

Jaha, idag vaknade jag upp lite bakfull från gårdagen ;) Men men.. Det var bara att ta tjuren i hornen och stiga upp! Hanna skulle vara i stan kl 12.30 och vi vaknade vid 10.. så jag tyckte det fanns gott om tid att ligga och dra sig lite men inte hon, tjejjer !! ;)

Vi åkte till stan och gick till Pepole för Hanna o Elin skulle tattuera sig :D När vi står där inne så tänkte jag.. Va fan , jag har alltid velat ha en tattuering, och jag har tittat sen länge på ett Latinskt ordspråk :D Så jag frågade om de hade tid och visst fan hade de det! :D:D

Så idag har jag tattuerat mig ! Whi ! Jag sa att jag ville ha den på revbenen och då tittade han bara på mig och sa.. Är det din första tattuering? Sv: JA ! Då sa han bara .. Det är din första tattuering och du sätter den på det stället där det gör  som ondast! 
Tror ni jag blev kallsvettig då eller !!? hehe.. Men det gjorde inte så ont som jag trodde!

Så det var en lycklig dag med en fet överraskning för min Mamma ;) ha !

Jag ska finna vägen eller skapa den!     Viam inveniam aut faciam !  

Viam inveniam aut faciam = Jag ska finna vägen eller skapa den !

Over and out!

// Mr. O

Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

fin fin :)

2009-07-02 @ 22:50:35
URL: http://bertkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0