Jobba jobba jåååbba !

Tjo !

Idag var det tidig uppstigning igen ! Idag började vi kl 07.00 :P Det var kanon eftersom vi kunde då  gå vid kl 15.00 istället :D

Mange skulle iväg så det var jag som fick befälet över kycklingarna ;)  Men vi jobbade på som bara den !
Vi målade, flyttade, skruvade och en massa annat ! Vi hade superkul och Evelina (enda tjejen) har nog fått spunk på oss killar ! He he.. Men det få hon vänja sig vid ;)

Åkte till Stoffe sen och vi fixade min board som jag ska ha på framrutan och bakrutan ;) kommer bli kanon när vi får på det :D

Nu blir det sängen för lite skönhetsömn  ;) Jag kan fortfarande inte skicka bilder till datorn :( 
 Jag löser det imon ;)

Godnatt på er !

// Mr.O


Kommentarer
Postat av: stephiesmode

ohh, vad mysigt det lät! lycka till nu :D

2009-06-17 @ 23:58:23
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0