Nu..nu börjar det!

Hej allihopa!

Har varit i stan och shoppat lite med Hanna <3 Hon fick sin väska som jag beställt åt henne.. men det var ju fel väska så det fick bli en annan :P Ni tjejjer är ju så kräsna ;)

Jag fixade mig en träningströjja som jag kan springa i.. Behöver ju det inför lumpen!  Jag känner nu att jag vet inte riktigt om jag vill in i lumpen. Ena sidan säger kör, andra bromsa!
Men det löser väl sig ;)

Nu ska jag äta tårta från studenten! Det ända som jag sett fram emot idag ! Tyvärr har jag inte tagit någon sommar bild på ett tag.. lovade ju er att jag skulle ta en varje dag! Men jag barar undrar, va fan tog sommaren vägen då!?

Ska försöka ta en sen.. men nu! Upp o iväg!! TÅRT TAJM ;)

Pz doug !

// Mr. O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0