Road Trip !

Men tjena !

Idag var det tidigt till jobbet .. Mycket trött ! ;)

Men vi jobbade på bra, fick mycket gjort och jag är nöjd iaf ;)  Jag fick gå lite tidigare för att jag skulle till Läkaren :( Stressigt var det för att jag kom iväg försent och slängde in alla sakerna som skulle in i jobb bilen och sen drog jag! Pucko niklas ! Vad hade jag med mig in till sjukhuset då? Jo, Manges bilnycklar ! Vilken tur att det gick bra hos läkaren så jag kom ifrån mycket snabbt ! :D Sen var det full fart tillbaka eftersom Mange inte kom någonstans :P Hoppsan! 

Men dagen var slut på jobbet och äventyret började ! Hanna och jag stack till Hällevik för att överraska mina gympabarn :D:D Hi, det var superkul för de trodde att jag skulle komma ner imorgon ! Men vi hade super kul och de var jätteglada över att jag kom ner och hälsade på dem :D 

Sen skulle Hanna och jag äta en pizza och då fungerade inte mitt kort :( De hade avmagnetiserats eller nått :P Så jävla typiskt ! Hanna hade glömt plånboken i den andra bilen med.. 

Så det fick bli att åka hem på tom mage :( 

Sen som pricken över i:et fungerar det inte att skicka bilder från min mobil till datorn nu.. Så bilderna kommer! Jag lovar :D:D


Puss på er !

// Mr.O 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0