Vart tog sommaren vägen?

Tjena !

Vad har sommaren tagit vägen allihopa? Tycker att soljävlen kan ta och visa sig lite nu ;)
Men nu över till lite glädje !! Som vi behöver i dessa arbetslösa, fattiga, mörka tider ;)

Måste bara rekomendera en skön sketch med Magnus&Brasse - De é baré å åk , I HELVETE HELLER !! Ha, den är ju helt underbar !

Kan skriva de första meningarna som Magnus säger: Jävla Ingermar Stenmark !.. De ä bar å åk, i helvete heller !  O det är min fru's fel alltihopa.. hon har tjatat på mig i åratal ! Du måste följa med till Alperna, det är så underbart där ! Den gula snön och den vita solen eller va fan hon nu tjatar om !  

Såå underbart rolig är den ! Hittade den tyvärr inte på Youtube men den finns på Spotify :D



Detta kallar jag sommarbild ! Denna tog jag när Hanna o jag firade 2 år <3

Det är bara att njuta !

// Mr.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0